Translate

sobota, 15 lutego 2014

Zużycia wrześniowo-październikowo-listopadowo-grudniowo-styczniowe

Jak widać po tytule - daaawnoo nie robiłam miesięcznego podsumowania zużyć. Dziś postaram się nadrobić zaległości.


Twarz:
  • Cetaphil EM Do mycia twarzy Emulsja micelarna 250 ml - dobrze sprawdza się w codziennej pielęgnacji skóry, choć do demakijażu oczu nie nadaje się w ogóle - efektem jest rozmazany na pół twarzy tusz i kredka/eyeliner. Ponowny zakup: NIE
  • Mixa Płyn micelarny Optymalna Tolerancja bardzo wrażliwa i reaktywna skóra twarzy i powiek witamina B5 + kojący ekstrakt z róży 200 ml - bardzo udany produkt do demakijażu. Skóra ukojona, przyjemna w dotyku. Ponowny zakup: TAK
  • Dermedic Hydrain3 Hialuro Płyn micelarny H2O skóra sucha bardzo sucha i odwodniona do demakijażu twarzy i oczu 200 ml - dobrze usuwa makijaż, nie wysusza, nie podrażnia, nie pozostawia lepkiej warstwy. Pachnie świeżo, przyjemnie. Wydajny. Ponowny zakup: NIE
  • Soraya Beauty Therapy Morelowy peeling antybakteryjny skóra tłusta i trądzikowa 150 ml - oczyszczona, gładka, świeża skóra to efekt stosowania tego peelingu. Ponowny zakup: TAK  
  • Eveline nawilżający płyn micelarny 4w1 każdy rodzaj cery, również wrażliwa 240 ml - dobrze oczyszcza, radzi sobie z demakijażem oczu. Plus za fajne rozwiązanie, jakim jest pompka do dozowania produktu. Ponowny zakup: TAK   
  • Olay active hydrating aktywne nawilżenie młodej skóry nawilżająca emulsja na dzień skóra normalna/mieszana 100 ml – recenzja TU. Ponowny zakup: TAK
  • AA Technologia Wieku 30+ Energia Młodości krem wygładzająco-nawilżający na dzień 50 ml - męczyłam się i męczyłam z tym kremem. Nawilża, ale czy wygładza - nie wiem. Pozostawia lepką, błyszczącą warstwę. Ponowny zakup: NIE


Prysznic, kąpiel:
  • Palmolive Mediterranean Moments Morela z Włoch i truskawka kremowy żel pod prysznic 500 ml - cudownie pachnie, dobrze oczyszcza skórę, nie wysusza jej. Na minus zbyt duży otwór, z którego wylewa się zbyt dużo żelu przez co traci na wydajności. Ponowny zakup: NIE
  • Palmolive Mediterranean Moments Olejek arganowy z Maroka i migdał kremowy żel pod prysznic 500 ml - zapach równie ujmujący co u poprzednika z tej samej serii, pozostałe plusy i minusy również takie same. Ponowny zakup: NIE
  • Original Source Raspberry & Vanilla milk Bath Foam płyn do kąpieli 500 ml - cudowny zapach, dobrze się pieni, pozostawia skórę przyjemną w dotyku, nie wysusza. Dobra wydajność. Ponowny zakup: NIE
  • Adidas for Women Vitality Hydrating Shower Gel Massage Pearls Energizing nawilżający żel pod prysznic 250 ml - energetyzujący zapach, masujące perełki, dobrze oczyszczona skóra - dla mnie ten żel to hit, do którego bardzo chętnie będę wracać! Ponowny zakup: TAK
  • Lirene Dermoprogram ujędrniający peeling myjący MaXSlim 200 ml - bardzo dobrze wygładza skórę, pozostawia ją nawilżoną i miękką w dotyku. Pachnie świeżo, ale ten zapach nie należy do moich ulubionych. Ponowny zakup: NIE


Higiena:
  • Carex aloe vera mydło do rąk 250 ml - dobrze myje, nie wysusza skóry, jednak w przypadku tego Carexa nie odpowiada mi zapach. Ponowny zakup: NIE
  • Carex Kids Strawberry Candy mydło do rąk 250 ml - fantastyczny zapach - słodki, truskawkowy, długo utrzymuje się na dłoniach. Mydło pielęgnuję skórę, pozostawia ochronny film. Ponowny zakup: TAK
  • Radox Clean & Moisturise Handwash with chamomile and jojoba oil mydło w płynie z rumiankiem i olejkami jojoba 300 ml - mydła Radox to zdecydowanie moi faworyci w tej kategorii i tak samo jest w tym przypadku. Zapach, pielęgnacja, wydajność - świetne! Ponowny zakup: TAK
  • Vagisil płyn do higieny intymnej 175 ml - łagodny, ale jednocześnie skuteczny, nie podrażnia, wydajny. Ponowny zakup: TAK
  • facelle intim Wasch-Mousse płyn do higieny intymnej 150 ml - nie spodziewałam się zbyt wiele po tym płynie w piance - jednak mile mnie zaskoczył. Delikatny, łagodny, ale skuteczny, wydajny o delikatnym zapachu. Ponowny zakup: TAK
  • alouette Feuchtes Toilettenpapier Kamille nawilżany papier toaletowy z ekstraktem z rumianku 70 szt. - tańsza alternatywa dla nawilżanego papieru toaletowego Velvet, o którym pisałam TU. Miękki, delikatny, znakomicie sprawdza się w podróży. Ponowny zakup: TAK


Ciało:
  • Fusswohl Fuss Deo dezodorant do stóp 200 ml - 3 zużyte opakowania mówią same za siebie. Skuteczny, przeciętnie wydajny, ale cenowo [zwłaszcza w promocji] do przyjęcia. Ponowny zakup: TAK
  • Gilette Satin Care with a Touch of Olay Sensitive Shave Gel z nutką Olay Sensitive żel do golenia 200 ml  - ułatwia golenie, przyjemnie pachnie, średnio wydajny, dość drogi. Ponowny zakup: NIE
  • Antidral płyn na skórę 50 ml - skutecznie radzi sobie z nadmiernym poceniem się skóry pach. Bardzo wydajny. Ponowny zakup: TAK


Jak na zużycia z 5 miesięcy to nie jest tego zbyt wiele. Staram się jednak sukcesywnie zużywać to, co już zostało otwarte, co ma krótki termin przydatności itd. Pocieszający [zwłaszcza dla mojego portfela] jest też fakt, że ostatnio dość mocno ograniczyłam zakupy kosmetyczne i wykorzystuję to co mam w zapasach :)

8 komentarzy:

  1. Miałam ten morelowy peeling oraz nawilżającą emulsja na dzień z Olay. Oba produkty się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupisz zeli Palmolive bo za dużo się wylewa mimo plusów? ;)

    Zasmuciłaś mnie opinią o kremie AA 30+ - mam na dzien i na noc i jeszcze te z serii Hial + collagen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupię, bo chcę przetestować inne żele - bardzo rzadko wracam do tych samych żeli, chyba że wyjątkowo przypadną mi do gustu - tak jak wymieniony wyżej Adidas ;)

      Usuń
  3. fantastyczne zuzycia - ja wciaz mam problem z tym ze najpierw skoncze pozniej kupie nowe ufff…P.S zostałaś nominowana do wzięcia udziału w KONKURSIE Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam ciekawa czy produkty z Mixa są dobre no i kiedyś chyba wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe zużycie:))Żel z adidas "lubię to":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś zastanawiałam się nad zakupem tego peelingu z Lirene. Jestem ciekawa zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam płyn micelarny Mixa ale jakoś nie przypadł mi do gustu. Niby OK ale coś jednak.... :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.