Translate

niedziela, 13 kwietnia 2014

Ulubieńcy ostatniego miesiąca

Powrót do regularnego blogowania po dość długiej przerwie jest trudny, ale chyba nie niemożliwy ;) Od dziś postaram się częściej uaktualniać wpisy oraz odwiedzać Wasze blogi. Na dobry początek przedstawię Wam moich czterech ulubieńców ostatniego miesiąca. Oto i oni:


  1. Rimmel BB Cream Matte 9-IN-1 Skin Perfecting Super Makeup SPF 15 Light krem BB
  2. NUXE Reve de Miel Creme Mains Et Ongles Repare, Nourrit, Protege Main Seches Ou Abimees Hand And Nail Cream Repairs, Nourishes, Protects Dry And Damaged Hands krem do pielęgnacji rąk i paznokci
  3. Delia Bioaktywne Szkło 01 emalia
  4. L'Oreal Color Riche Extraordinaire 102 Rose Finale eliksir do ust
Jesteście ciekawe mojej opinii, o którymś z tych 4 produktów? Dajcie znać w komentarzach :)

21 komentarzy:

  1. bioaktywne szkło? a co to za cudo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam niczego. Chętnie poczytam o tym szkle ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja o podkładzie czyli numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów. Zaciekawił mnie produkt Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym zobaczyła ten eliksir na ustach

    OdpowiedzUsuń
  6. to bioaktywne szkło mnie cały czas kusi i ten krem bb również!

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 :) ciekawi mnie ten eliksir :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bioaktywne szkło - brzmi baaardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Eliksir do ust L`oreala bardzo mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bioaktywne Szkło? Pierwsze słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym poczytała, dlaczego Twoi ulubieńcy nimi są,a nie tylko, że są. To mi nic nie mówi :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. bioaktywne szkło- chcę wiedzieć o nim coś więcej ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic nie znam. Bioaktywne szkło - brzmi interesująco... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pisz o wszystkim, bo nic nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To szkło mnie zaciekawiło. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam również od tamtego tygodnia też szkło aktywne Delii :))
    Spodobało mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o bioaktywnym szkle...
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bioaktywne szkoło? Pierwszy raz widzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Krem BB bardzo mnie kusi. Jestem ciekawa czy odcień byłby odpowiednio jasny dla mnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie wiedziałam, że Delia ma taki preparat ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.