Translate

środa, 28 maja 2014

Największy test w historii Wizażu!

Jestem 1 z 3000 Wizażanek, które będą testowały odżywkę regenerującą do włosów zniszczonych. Jaką? Z regulaminu testu wynika, że to produkt L'Oreal, ale jaki dokładnie - tego nie wiadomo, gdyż zamknięty jest w opakowaniu, na którym umieszczono jedynie informację o pojemności, sposobie stosowania i składnikach.

EDYCJA:

Na kopercie na etykiecie adresowej w rubryce opis przesyłki jest napisane: Garnier Fructis TEST, więc być może, tak jak w komentarzu pisała Iwona, jest to odżywka Garnier Fructis Goodbye Damage. 



Regeneracja w 7 dni? Sprawdzę to! :)

10 komentarzy:

  1. O to jestem ciekawa :)
    Fajnie, ze nie jest taki "no name". Myślę, ze opinie będą bardziej wiarygodne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również ją dostałam i zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również ją dostałam :) Po składzie niektórzy przypuszczają, że jest to Garnier Fructis Goodbay Damage.Nie wiem jednak ile w tym prawdy. W każdym razie chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem ale w cuda nie wierzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również ją testuję, ciekawa jestem co to za produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też się załapałam do testów :) zdziwił mnie ten brak etykiety z przodu, ale już czaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też dostałam, właśnie jutro miałam o tym pisać :) Jestem po pierwszym użyciu i wydaje mi się, że będzie nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe co to :) czekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
  9. ło, ciekawa sprawa takie testowanie :) super że nie wiadomo jaka to marka bo nie uprzedzamy się do marki ani nie nastawiamy że będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W regulaminie testu jest napisane "Przyrzekającym Produkty w Teście jest L’Oréal Polska Spółka z o.o." więc to chyba nie Garnier.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.